RSS
Welcome to Rakhis Filmy ka "fun" dunia where you can find Gossips,reviews,interviews,music, movies etc..a huge collection of your favorite stars.why so late you are just 1 click away from da entertainment mahal.

Paa - Abhishek Bachchan(2009)


Cast : Amitabh Bachchan, Abhishek Bachchan, Vidya Balan
Music : Ilayya Raja
Lyrics : Swanand Kirkire
Director : R. Balki
Producer : Sunil Manchanda, Big Pictures & AB Corp
Label – T-Series
Year : 4 December 2009





-=Download Paa 2009 Hindi Movie Mp3 Audio Songs Track Lists=-

1. Mudhi Mudhi Ittefaq Se – Shilpa Rao
Download Link

2. Halke Se Bole – Various Artists
Download Link

3. Udhi Udhi Ittefaq Se
– Shilpa Rao
Download Link

4. Hichki Hichki – Sunidhi Chauhan
Download Link

5. Mere Paa
– Amitabh Bachchan
Download Link

6. Gumm Summ Gumm – Bhavatharani & Various Artists
Download Link

7. Gali Mudhi Ittefaq Se
– Shaan
Download Link

8. Paa Theme [Remix]
Download Link

All Songs In A Single File : Download Link

Download All songs as Single File Click Here


.::TRACK LIST::.

  • Mudhi Mudhi Ittefaq Se [2min 57sec]

  • Gumm Summ Gumm [4min 40sec]
  • Udhi Udhi Iteffaq Se [2min 36sec]
  • Hichki Hichki [4min 22sec]
  • Gali Mudhi Ittefaq Se [2min 40sec]
  • Halke Se Bole [1min 22sec]
  • Mere Paa [4min 16sec]
  • Paa Theme [3min 21sec]

  • Paa Songs MU | MF

    Listen to Paa songs online HERE.

    0 comments:

    Post a Comment

     
    Copyright 2009 Filmy. All rights reserved.
    CSE Rockz Presented by Rockerzz.
    Bloggerized by Rakshit Kota